"Dobry start" zmiana zasad naboru
28/06/2021, dodał: Maciej Liberda czytano: 4743 razy
Od 1 lipca 2021r, zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu "Dobry start" zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.
Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych - w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych.
Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.
Więcej informacji dotyczących realizacji programu „Dobry start” znajdą Państwo na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start